Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Josefine - 23 februari 2011 00:12

  Hejsan alla mina vänner o familj   !

Nu går jag bara o väntar o väntar... bakar lite.. glor på massa tv. Skall väl försöka komma ut lite för att bara vänta e så himla tråkigt. Men tyvärr tar min rygg emot o jag kan inte riktigt röra mig så mkt som jag skulle vilja,

Pricken forttätter att vara vild i magen, så det lär nog bli en vild bebis   .

Eftersom folk har börjat slänga ut datum på facebook om när Pricken ska anlända till världen, tänkte jag att ni alla kan få göra detta här. Det blir en liten rolig grej och sen får vi se om någon har rätt eller kanske en hel hög. Skriv gärna om ni tror morgon, förmiddag, eftermiddag, kväll o natt också.

Ska bli spännande att se vilka datum ni tror   .

Så snälla skriv en kommentar vilket datum ni tror på bloggen inte på facebook, så kan vi lättare se vem eller vilka som gissat rätt   

Alla är välkomna med sitt förslag!

kramkram 

Ovido - Quiz & Flashcards