Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

30 år...

Av Josefine - 30 januari 2012 01:35


Jaha nu är man 30 år och jag har inte skrivit här på ett tag. Jag vill skriva här varje dag men vet inte vad det sk vara bra till... ingen som vill läsa ändå. I sånna fall för min egen skull kanske. Blir lätt ensamt när man går här hemma och har ännu inte hittat några andra mammor/pappor att umgås med här i Rydebäck. Jag är ju en  person som tycker om att ha saker att göra och blir lätt rastlös... men nu skulle jag ju inte skriva om detta.


30 år är jag nu och har ingen kris alls. Jag känner faktiskt att jag har nått "mina" mål. Jag har man, barn och hus och ett underbart liv . Karriären får jag ta tag i lite senare, vad nu jag ska göra. Är väldigt sugen på att starta eget eller bara jag får ett inspirerande jobb så blir jag nöjd.


Jag är faktiskt stolt. För er som läst min blogg lite så gick jag ju upp 23 kilo när jag fick vår "lille" Viggo. Jag har nu bara 4 kilo kvar till vad jag vägde innan men jag vill inte hela vägen ner. Nu vill jag börja träna lite kanske och få lite muskler igen för sånna finns nog inte längre här. Får se vad det blir för typ av träning och när man ska kunna få tid till det.


Nu är klockan mycket och nästa gång hoppas jag att jag ska kunna lägga upp lite bilder från vår Vietnamresa :) många av er har ju sett bilder från facebook.


sov gott    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 4 juni 2012 00:08

  Under de senaste veckorna som vi har varit hemma så har vi varit i huset i Brunnby, hejat på Valle, badat, varit hembygdsparken i Ängelholm och myst en massa. Ja och sen har ju det varit morsdag och Valles födelsedag också. Och jag som inte tycke...

Av Josefine - 29 maj 2012 13:36

  Ja äntligen fick vi åka iväg på vår bröllopsresa. Vi båda längtade jättemkt de sista dagarna innan vi skulle åka. Men inte trodde jag att det skulle vara så jobbigt att lämna Viggo ifrån sig. Det blev ännu jobbigare när vi såg att han märkte att ...

Av Josefine - 14 maj 2012 23:22

  Ja äntligen har jag kunnat börja träna igen. Har varit lite krasslig med halsont och förkylning, då ska man ju inte träna. Denna gången satte förkylningen sig mest i lungorna så då kunde jag knappt gå en runda så det har varit lite jobbigt så här...

Av Josefine - 14 maj 2012 07:00

  Ja nu har det gått ca 14 mån sedan Viggo kom. Fortfarande går tiden hur fort som helst och man fattar inte riktigt att han snart ska börja på förskolan. Det är verkligen fullt fart på vår "lille" son, när han inte sover så sitter han inte stilla ...

Av Josefine - 23 april 2012 23:19

  I lördags åkte Vigggo och jag ut till huset i Brunnby för att hälsa på mamma och pappa. Valle tränade och kom ut lite senare. Det var tyvärr inget vidare väder så vi kunde inte direkt vara ute men vi lekte inomhus och Viggo tycker helt klart att ...

Ovido - Quiz & Flashcards