Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Josefine - 27 februari 2012 17:36


Nu har det gått 11 mån plus lite till sedan Viggo kom till världen och gud vad vår värld ser annorlunda ut. Det är helt underbart med ett barn och en familj som jag älskar så. Visst är det tufft lite då och då men det väger upp att man har det så underbart resten av tiden. Jag är glad att vi inte planerade så mycket kring NÄR vi vill ha barn utan lät det mest hända. Det blir lätt att man försöker planera så mycket och speciellt jag som är ett litet kontrollfreak  . Då kanske man hade stått där utan barn och då hade jag blivit ledsen men så är det inte nu .


Viggo gör framsteg hela tiden och igår tog han sina första steg alladeles själv . Vi brukar skämta att han är vår alldeles egna hund som kan massa trix. Precis som en hund så säger man till honom vad han ska göra.  

  Just nu på listan kan han 

1. Skaka på huvudet

2. Dansa    

3. Klappa händerna

4. Vinka

5. Visa var lampan är

Han är verkligen vår stjärna.


När Valle kommer hem så springer han till honom och vill bli upplockad, vilket Valle tycker är jättemysigt efter en dag med massa slit.


Den 8 mars fyller Viggo 1 år, tänkt vad snabbt tiden går.

Här kommer lite bilder från den senaste tiden.

Lite snö är det allt och då ville vi åka pulka, VIggo tyckte om det.

Lite mys ibland, ialla fall när det är reklam på tv. Då sitter han som en ljus men annars är det full fart.

 

Här är han igång och drar i något. Allt ska dras i eller slitas ner. Finaste ungen i stan

Klättra är en ny grej, han försöker få mig på andra tankar än att glo på tv, bra va?

 

Viggo kan stå själv .  

   


Bilderna kommer från min iphone, därav kvaliteten. Är pågång att köpa en systemkamera, jippy.


Lite uppdateringar är aldrig fel eller hur?



Skapa flashcards