Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Josefine - 29 februari 2012 00:00


Glömde ju att skriva hur mkt han vägde och hur lång han var sist när vi var där. Han vägde 13,8 kg och var 81 cm lång :) Detta är för att jag ska komma ihåg de, hoppas inte bloggplatsen lägger ner eller nåt...hehe.


Sitter och försöker leta efter hotell i New York, kan inte bestämma mig för om vi vill bo mitt i smeten med liten "sämre" standard eller lite längre ut med bättre standard på hotell. Måste bara bestämma sig, snart!! Kan ju sitta och leta hur länge som helst...

Sitter också och småtittar lite på ngt trevligt ställe att åka på charter till i slutet av aug, ngn som har tips? Har funderat på turkiet, ska finnas fina stränder och så ska de ju vara billigt också :)


Imorn bär det av mot öppna förskolan med lillen, om vi kommer upp itid. Han e ju en kvällsmänniska och går inte och lägger sig förrän vid 22-23 tidne och sover därför lite längre än andra. Inte mig emot men imorn kanske jag får väcka honom om vi ska hinna... hehe.


Sov gott alla som nu läser detta...hehe.



Ovido - Quiz & Flashcards