Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Bildorgie - 13 månader har gått

Av Josefine - 11 april 2012 23:41


Jaha nu har helt plötsligt 13 månader gått sedan vår "prick" kom till världen. Inte trodde jag att man kunde älska någon så mycket som jag älskar vår stora "prick". Kalla honom pricken går inte riktigt med tanke på hans storlek. Alla andra i hans ålder som jag möter är mindre än honom, det måste bli något stort av honom  . Just nu väger han minst 14 kilo och är minst 81 cm lång. Var nu en månad sedan vi var på BVC så jag vet inte riktigt hur mkt han har gått upp sedan sist. Jag tycker han bara växer o växer.


Jaha vad gör vår lille underbaring nu, jo han

1. GÅR sedan ca 3 veckor tillbaka.

2. säger Hejdå ( när han slänger iväg saker och när folk går)

3. Pillar verkligen på allt

4. Älskar att hålla på med saker hela tiden, helst olika saker. Han sitter inte länge vid en sak utan byter gärna.

5. Tycker om godsaker (mitt fel) .

 6. Klättrar upp på allt han kan.

7. Kan nu ställa sig upp utan att ta stöd.

Ja listan kan göras lång  

men för att inte tråka ut er så kommer jag fylla detta inlägg med de senaste bilderna och alla är faktiskt tagna med vår fina nya systemkamera  


Ramses måste stå ut med mycket, man de är verkligen bästisar dom två.

   

Tycker om kameran och solen precis som sin mamma. Älskar dig min fina son.  

Presentberget på Viggos 1-års dag, mycket fina saker fick han som han använder friskt.  

   

Han älskar verkligen sitt kök som han fick från sin mormor o morfar i 1-års present. Den leks det mycket med.

   

Säger hej till sin fina kompis Selma

   

Här äts det tårta för första gången i sitt liv. Det har blivit många första gången på sistone...

 

Så här rund och fin är vår underbaring. Är så härligt att hålla om. Han älskar att slippa ha på sig kläder.

En av hans hobbys, Valle är sådär lagom road. Dock han som tagit bilder...

     

Han älskar att vara ute när det är fint väder. Äta jord är alltid gott, eller hur? 

 

Det här var lite bilder plockade från tiden som har gått. Jag säger det alltid att jag ska bli bättre på att skriva här. Hade varit otroligt skönt att ha detta nästan som en dagbok där man kan få ut ett och annat. Men vi får se...


Sov gott alla för nu borde jag verkligen sova...



      

 
 
Ida

Ida

13 april 2012 01:27

Åh vilka härliga bilder! Ett sånt kök fick min guddotter när hon fyllde 4 år härom veckan. Helt perfekt till hennes lekstuga! Även jag som 28 år blev aningen avis! ;)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Josefine

13 april 2012 14:51

Vad kul att du kikade in :)Ja man kan ju fota hur mkt som helst:) nu ska jag kika in hos dig tänkte jag :)

 
Mikkiz

Mikkiz

13 april 2012 11:12

Så söt man kan vara ^-^

http://www.mikkizfoto.bloggplatsen.se

Josefine

13 april 2012 14:52

Eller hur, sötast i världen :)) enligt mig ialla fall ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 4 juni 2012 00:08

  Under de senaste veckorna som vi har varit hemma så har vi varit i huset i Brunnby, hejat på Valle, badat, varit hembygdsparken i Ängelholm och myst en massa. Ja och sen har ju det varit morsdag och Valles födelsedag också. Och jag som inte tycke...

Av Josefine - 29 maj 2012 13:36

  Ja äntligen fick vi åka iväg på vår bröllopsresa. Vi båda längtade jättemkt de sista dagarna innan vi skulle åka. Men inte trodde jag att det skulle vara så jobbigt att lämna Viggo ifrån sig. Det blev ännu jobbigare när vi såg att han märkte att ...

Av Josefine - 14 maj 2012 23:22

  Ja äntligen har jag kunnat börja träna igen. Har varit lite krasslig med halsont och förkylning, då ska man ju inte träna. Denna gången satte förkylningen sig mest i lungorna så då kunde jag knappt gå en runda så det har varit lite jobbigt så här...

Av Josefine - 14 maj 2012 07:00

  Ja nu har det gått ca 14 mån sedan Viggo kom. Fortfarande går tiden hur fort som helst och man fattar inte riktigt att han snart ska börja på förskolan. Det är verkligen fullt fart på vår "lille" son, när han inte sover så sitter han inte stilla ...

Av Josefine - 23 april 2012 23:19

  I lördags åkte Vigggo och jag ut till huset i Brunnby för att hälsa på mamma och pappa. Valle tränade och kom ut lite senare. Det var tyvärr inget vidare väder så vi kunde inte direkt vara ute men vi lekte inomhus och Viggo tycker helt klart att ...

Ovido - Quiz & Flashcards