Alla inlägg den 14 april 2012

Av Josefine - 14 april 2012 15:50


 Igår var jag på AW med mina härliga vänner och några av deras arbetskollegor. Valle tyckte att det skulle bli skönt att vara hemma med Viggo och mysa med honom alldeles själv. Så Mia hämtade upp mig och sedan åkte vi ner till Rasoir för att ha det trevligt. Och trevligt hade vi verkligen. Så skönt att dricka lite vin och umgås med mina fina vänner  . Underbart att ha sånna vänner som er . Under kvällen så åt vi på utposten och sedan tillbaka till rasoir för att dricka lite till. Men kvällen blev inte sen, kom hem vid midnatt där jag hade en man som mötte mig vid dörren för att haninte kunde sova, sötnos.


Nu har Valle lämnat av Viggo hos sina farföräldrar för att han behöver öva på att sova borta eftersom Valle och jag åker till New York om en månad. Valle sade att det var lite jobbigt att lämna honom, så behöver nog också öva på att lämna honom. Är så tomt utan vår fina son.  . Men nu kommer snart Mia och Tabbe så ska vi grilla i det fina vädret. Vilket underbart väder vi har haft idag. Jag har legat ute i solen och blivit brun. Folk frågar om jag varit utomlands, nej bara i trädgården säger jag .   Ikväll ska vi bowla i Landskrona. Ska bli kul och umgås som ett par också.


Ha det allihopa så ses vi snart igen.    

  

Ovido - Quiz & Flashcards