Alla inlägg den 16 april 2012

Av Josefine - 16 april 2012 00:08


Nu tror ni allt att det kommer handla om Viggo och hans sovande men ack nej utan att jag bara älskar att sova middag . Det har jag alltid gjort, så fort chansen har funnits har jag sovit middag. Men möjligheten har inte funnits där så många gånger i mitt liv eftersom jag är en fd hästtjej som levde i stallet och praktiskt taget nästan sov i stallet. Men idag så sov jag middag och nu sitter jag här och är jättepigg och inget bra går det  på tv heller... efteråt tänker jag att det kanske inte e så smart men det är så skönt att bara vila. Förut kunde jag göra det för att komma bort ett tag från mitt liv men nu gör jag det när jag känner mig trött och seg.


Jag har inte sovit hela dagen utan faktiskt hunnit med att träna 1 timme med "fitness coach" spelet. Det är fel att kalla det spel för det är det verkligen inte, men jag vet inte vad jag ska kalla det för ngt. Men kul, jobbigt och perfekt när Viggo sover är det . Kan varmt rekommedera det till er andra där ute om ni känner för att träna hemma.


När Viggo kom hem från sin farmor och farfar så hade han inte sovit lika mycket som han gör om dagarna. Han hade hittat på så mycket skoj, det gör han alltid med sina far och morföräldrar. När han hade lekt lite hemma så han gick och lade sig och vaknade till först efter 2,5 timme. Jag tog upp honom och sedan somnade han igen i mitt knä. Väldigt trött kille. Valle har jobbat idag och kom hem först klockan 2145, Viggo blev jätteglad när han kom hem. Han kastade sig nerför soffan för att springa till honom. Viggo blir alltid jätteglad över att se sin pappa, vilket verkligen värmer i mammahjärtat .


 


Eftersom bilden är tagen med min tele så blev det inge bra kvalitet men motivet blev fint. Så mysigt med en sovande son hos sig. Igår kändes det alldeles konstig att gå och lägga sig, är så van att höra hans snarkningar när man kommer och ska gå och lägga sig. Han har än så länge inte flyttat ut ur vårt rum men den dagen kommer nog också.


Imorn beroende på när vi vaknar så blir det kanske öppna förskolan annars blir det en promenad och lite handling.

Sov gott alla där ute.

    

Ovido - Quiz & Flashcards